Informatikai problémák a NAV Online Számla oldalon

2020.12.18

A NAV Online Számla oldalon jelentkező informatikai problémák esetén a help desk (ilyen az elfelejtett felhasználó név is!):

Telefonon: adatszolgáltatás igénylést az Online Számla regisztrációval kapcsolatban a NAV Infóvonalán (1819 telefonszám, 7. menüpont, 1. almenüpont - Jogszabály értelmezése, vagy 2. almenüpont - informatikai segítségnyújtás)

vagy írásban a https://www.nav.gov.hu/nav/e-ugyfsz/levelkuldes elérési út alatt a "Számla adatszolgáltatás, jogértelmezési kérdések" vagy "Számla adatszolgáltatás, informatikai problémák ÉLES környezetben" tárgyat megjelölve lehet kérni.

Elfelejtett felhasználónév esetén meg kell adni:

  • azon elsődleges felhasználó adóazonosító jelét, aki a felhasználónevét elfelejtette
  • a regisztrált gazdálkodó szervezet vagy egyéni vállalkozó (magánszemély) adószáma, amihez az elsődleges felhasználó (adóazonosító jele) tartozik,
  • az Online Számla rendszerben regisztrált elsődleges felhasználó email címét.

A NAV a három feltétel együttes megléte esetén emailben adja meg a kért adatokat

VAGY

Új elsődleges felhasználói regisztráció a "Regisztráció/új felhasználó hozzáadás létező regisztrációhoz" nyomógomb segítségével. Ebben az esetben arra a kérdésre, hogy meglévő felhasználónévvel kívánja-e folytatni, a NEM lehetőséget kell választani és meg kell adni egy új felhasználónevet. Az új felhasználóval történő belépést követően lesz lehetőség megnézni a korábbi elsődleges felhasználóként megadott felhasználónevet is.